ФЕСТИВАЛЬ – КОНКУРС ЕСТРАДНО - ЦИРКОВОГО МИСТЕЦТВА «ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ФІГЛЯР»

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ФЕСТИВАЛЬ – КОНКУРС ЕСТРАДНО - ЦИРКОВОГО МИСТЕЦТВА «ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ФІГЛЯР»

5-7 травня 2017 року в м.Трускавець.

 

  1. Загальні положення
    1. 1 Фестиваль – конкурс естрадно - циркового мистецтва «Трускавецький - Фігляр» (далі фестиваль - конкурс) засновано Трускавецькою міською радою. За участі Департаменту з питань культури, національностей та релігій та Львівського державного обласного центру народної творчості і культурно-освітньої роботи.
    2. 2 Мета фестивалю – конкурсу: Виявлення творчо обдарованих, талановитих та яскравих молодих виконавців.
    3. 3 Завдання фестивалю – конкурсу:
  • Пошук та виявлення талановитих виконавців серед дітей та молоді.
  • Популяризація національного циркового мистецтва.
  • Надання підтримки молодим виконавцям у створенні нових циркових номерів і атракціонів.
  • Фестиваль-конкурспередбачає для конкурсанта-учасника та керівників циркових колективів кваліфіковану консультацію провідних митців (членів журі та незалежних експертів фестивалю-конкурсу) для подальшого творчого розвитку.

 

  1. Порядок проведення фестивалю – конкурсу
    1. 1 Фестиваль – конкурс проводиться в два тури:
  • перший «відбірковий» - з метою відбору аматорських колективів і окремих виконавців для участі їх у гала концерті фестивалю – конкурсу;
  • другий «заключний» - на головній сцені міста або в приміщенні палацу культури ім. Т. Шевченка.
    1. 2 Для підготовки і проведення фестивалю – конкурсу створюється оргкомітет та журі фестивалю – конкурсу. До складу яких входять провідні фахівці циркового мистецтва.
    2. 3 Склад оргкомітету і журі фестивалю – конкурсу затверджується засновником.
    3. 4 На першому етапі фестивалю – конкурсу визначаються переможці (лауреати і дипломанти).

                     Учасники фестивалю – конкурсу

  1. 5 У фестивалі – конкурсі беруть участь аматорські циркові колективи, навчальні студії та окремі виконавці.
  2. 6 Для участі в фестивалі – конкурсі допускаються аматорські виконавці, які працюють у різних жанрах циркового мистецтва.
  3. 7 Кожен колектив або виконавець подає анкету (додається) і технічний паспорт  на обладнання у відповідності з правилами техніки безпеки та довідку про стан здоров’я, якщо виконання номера пов’язане з підвищеним ризиком.
  4. 8 Тривалість конкурсної програми:
  • колективні виступи до 40 хв.;
  • індивідуальні виступи до 7 хв.

 

  1. Фінансове забезпечення фестивалю – конкурсу
    1. 1Витрати по організації конкурсу та формування призового фонду здійснюється за рахунок благодійних внесків, добровільних пожертвувань організацій та приватних осіб.
    2. 2Витрати на відрядження несе відправляючи сторона.

 

  1. Технічні умови фестивалю – конкурсу
    1. 1 Музичний супровід – фонограма має бути записаний на флеш – носії з ідеальною якістю звуку.
    2. 2 Файли на CD – RWабо DVD не підходять для конкурсної та концертної програм.
    3. 3 Побажання:
  • по можливості, мати фонограми на резервному носієві;
  • фонограми повинні бути на окремому носієві (в окремій папці) із зазначенням номінації, вікової категорії, назви колективу або прізвища та імені виконавця.

 

  1. Критерії оцінювання
    1. 1 Загальними вимогами є:
  • складність циркового трюку;
  • техніка виконання;
  • акторська майстерність та харизма;
  • сценічний вигляд.

 

 

         Премії та нагороди

  1. 2 Нагородження лауреатів та призерів фестивалю – конкурсу проводиться за рішенням журі у вікових категоріях:
  • до 11 років;
  • 11 – 15 років;
  • від 15 років і старші.
    1. 3 Для переможців фестивалю – конкурсу затверджується наступна кількість премій:
  • Гран – прі – 2 (соло, колектив);
  • перша премія– 3 (за віковими категоріями);
  • друга премія – 3 (за віковими категоріями);
  • третя премія – 3 (за віковими категоріями).
    1. 4 Встановлюються також призи за рахунок спонсорів, фірм, громадських організацій, підприємств, установ і організацій.
    2. 5 Всі учасники заключного етапу вважаються дипломантами фестивалю – конкурсу та нагороджуються дипломами.
    3. 6 Журі за погодженням з оргкомітетом фестивалю – конкурсу має право присуджувати не всі премії.

 

  1. Фінансові вимоги
    1. 1 Оплата благодійного внеску з учасника за участь у конкурсі у розмірі:
      1. 00 грн. – Cоло;

300 грн.–  номер до 5 учасникiв;

500 грн.  – вiд 5 учасникiв i бiльше .

Сума має бути внесена на рахунок:

 

ЗКПО 38056531,МФО 3000023,р/р 26054010665422 «УКРСОЦБАНК»;

до 20 квітня 2017р.

Проживання  100 грн. за добу з 1-го учасника

3 разове харчування 160 грн.

 

  1. 2 Проживання та харчування оплачують учасники пiсля прибуття.
  2. 3 Після реєстрації (заповнення анкети - заявки) на Вашу електронну пошту прийде підтвердження отримання заявки.

 

  1. Реєстрація конкурсантів
    1. 1 Необхідні документи:
  • копія свідоцтва про народження або паспорт та оригінал оплати благодійного внеску;
  • конкурсант під час реєстрації має підписати заявку – анкету у координаторів конкурсу.

 

 

 

  1.  Організатори фестивалю – конкурсу не несуть відповідальності за:
    1. 1 Недотримання правил безпеки учасниками фестивалю.
    2. 2 Недотримання правил пожежної безпеки учасниками фестивалю.
    3. 3 За збереження особистих речей.

Оргкомітет фестивалю – конкурсу:

Голова оргкомітету: Татомир Тетяна Євгенівна

Тел.моб.: (067)749-31-00

Тел.роб.: (03247) 5-13-00

e-mail: oksanasopilka@ukr.net

АНКЕТУ СКАЧАТИ ЗА ПОСИЛАННЯМ ТУТ >> 

 

 

 

No comments yet

Додати новий коментар

Введіть текст коментаря і натисніть "Зберегти"