Правила відвідування заходів (вистав) ДП «Національний цирк України»

Купуючи квиток на заходи (вистави) ДП «Національний цирк України», Ви автоматично погоджуєтесь виконувати всі правила та інструкції, встановлені в місці проведення заходу:

  1. Придбані квитки на заходи ДП «Національний цирк України» є аналогом фіскального або товарного чеку, тому поверненню та обміну на інший час та/або день не підлягають. ДП «Національний цирк України» не продає товар, а продає послугу у вигляді власного заходу (вистави), який/ку організовує ДП «Національний цирк України» у власному приміщенні.
  2. ДП «Національний цирк України», як організатор заходу, повертає вартість, вказану на квитку особисто та/або через мережі розповсюджувачів, лише у випадку скасування заходу. Перенесення на іншу дату, будь які зміни у виставі або затримка початку заходу не є підставою для повернення вартості квитка. Зміни у виставі можуть бути пов’язані з травмами або хворобою артистів та/або тварин та іншими непередбаченими факторами.
  3. При втраті квитка, суттєвому пошкодженні квитка, або якщо квиток є підробленим, а також якщо штрих-код, який розташований на електронному квитку не є дійсним, власник квитка на захід (виставу) не допускається, дублікат квитка не видається, вартість не повертається, претензії не приймаються.
  4. Власник квитка зобов’язаний належним чином зберігати квиток до закінчення заходу та пред'явити його представникам ДП «Національний цирк України» у будь-який час за їх вимогою.
  5. Квиток дає право разового входу на конкретний захід ДП «Національний цирк України». Якщо власник квитка самовільно залишив захід, квиток стає недійсним для повторного проходу і не підлягає поверненню. У разі необхідності покинути захід під час його проведення відвідувачі мають звернутися до уповноважених представників ДП «Національний цирк України» з метою отримання додаткового пропускного документу (якщо такий буде в наявності), який надасть змогу повернутися на захід (виставу).
  6. Відвідувачі, які порушують встановлений порядок і не виконують вимоги уповноважених осіб ДП «Національний цирк України», будуть змушені залишити захід без відшкодування вартості квитка.
  7. Заборонено приносити з собою зброю (вогнепальну, холодну, газову та газові балончики включно), колюче-ріжучі, крихкі та легкозаймисті предмети, скляні пляшки, вогненебезпечні, вибухові, наркотичні речовини та прилади для їх вживання, будь-які напої, приводити з собою тварин. Всі вище зазначені речі можуть вилучатися уповноваженими особами ДП «Національний цирк України».
  8. Відвідування заходу особами, що знаходяться у неадекватному, в емоційно-збудженому стані, в стані алкогольного та наркотичного сп'яніння, суворо заборонено.
  9. У разі вживання наркотичних засобів чи алкогольних напоїв на території проведення заходу, проявів агресії з боку відвідувача до інших осіб, порушення громадського спокою тощо, офіційні представники ДП «Національний цирк України» мають право примусити відвідувача покинути захід без права повернення чи відшкодування вартості квитка.
  10.  З метою гарантування безпеки заходу адміністрація ДП «Національний цирк України» залишає за собою право  проводити особистий огляд відвідувачів та їх речей за добровільною згодою відвідувача та не допускати відвідувача на захід (виставу) у випадку відмови від особистого огляду відвідувача та їх речей.
  11. Відвідання заходу дітьми молодше 12 років без супроводження дорослих забороняється. При цьому супроводжуюча особа (дорослий) повинен мати власний квиток на захід (виставу).
  12. Дітям яким не виповнилося 4 роки вхід безкоштовний без надання окремого місця. При цьому разом з квитком на захід відвідувач з дітьми без квитків зобов’язаний надати документи, що посвідчує їх вік. Один дорослий відвідувач може провести на захід (виставу) не більше однієї дитини без квитків.

Дякуємо за розуміння та дотримання правил заходу.
Бажаємо приємного відпочинку!

Адміністрація ДП «Національний цирк України»

 

 

ПРАВИЛА

доступу у приміщення Національного цирку України осіб з обмеженими фізичними можливостями, громадян похилого віку, інших маломобільних груп населення

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
    1. 1 Правила безперешкодного відвідування Національного цирку України (далі – Цирк) особами з обмеженими фізичними можливостями, громадян похилого віку та інших маломобільних груп населення (далі – Правила, Особи, що потребують допомоги) розроблені з урахуванням заходів визначених державними будівельними нормами України “Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення“, Законом України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні“, Конвенцією про права інвалідів з метою забезпечення реалізації державної політики щодо створення безперешкодного життєвого середовища для Осіб, що потребують допомоги на території Цирку, забезпечення права таких осіб на безперешкодний доступ до приміщень Цирку, зручності та комфортності перебування в Цирку Осіб, що потребують допомоги, створення умов для високоякісного обслуговування персоналом Цирку та забезпечення Особам, що потребують допомоги можливості вести незалежний спосіб життя і на рівні зі всіма громадянами приймати участь у громадському, культурному житті суспільства тощо.
    2. 2 Цими Правилами визначається порядок безперешкодного відвідування Особами Цирку, які  потребують сторонньої  допомоги від  персоналу і служб Цирку.

 

  1. 3 Правила розміщені біля кнопки виклику та оприлюднені на офіційному веб-сайті Цирку.

 

  1. ПОРЯДОК БЕЗПЕРЕШКОДНОГО ВІДВІДУВАННЯ ЦИРКУ ОСОБАМИ, ЩО ПОТРЕБУЮТЬ ДОПОМОГИ
    1. 1 Вхід до Цирку здійснюється Особами, які потребують допомоги, їм необхідно знаходитися біля сходів перед службовим входом (останні двері праворуч),  за 45 хвилин до початку вистави, та передзвонити  головному адміністратору Захаренко Олені Ігорівні (068) 669 62 06 ) або скористатися кнопкою виклику чергового адміністратора, яка розміщена з правої сторони дверей службового входу.
    2. 2 У разі якщо Особа звертається до Цирку з метою отримання інформації про послуги Цирку та придбання квитків на поточні вистави, Головний адміністратор повідомляє про це Службу реалізації, персонал якої надалі контактує із Особою та забезпечує їй можливість задовольнити потреби, передбачені даним пунктом Правил.
    3. 3 В тому випадку, якщо Особа, яка потребує допомоги, звертається до Головного адміністратора або чергового адміністратора Цирку для подальшого супроводу при перегляді циркових вистав або інших заходів.
    4. 4 Уніформа Цирку організовує заходи щодо транспортування маломобільних Осіб разом з інвалідним візком або окремо, спецзасоби для людей з обмеженими фізичними можливостями, якими вони користуються у приміщеннях Цирку та в глядачевій залі, де разом з адміністратором розмішують спецзасоби перед переглядом вистави:
    5. 4.1 при можливості  або у разі згоди Особи, спецзасоби залишають або розташовують у проході Цирку у безпечному для перегляду місці;
    6. 4.2 Особа яка частково  незалежна від інвалідного візка займає місце у глядачевій залі згідно придбаного квитка, а інвалідний візок передається черговим адміністраторам на зберігання у гардероб біля четвертого та п’ятого cекторів.
    7. 5 Консультативна допомога щодо напрямків руху, забезпечення супроводу Осіб, що потребують допомоги в приміщеннях Цирку та при потребі, надання фізичної допомоги покладається на адміністраторів Цирку та Служби манежу.

 

 

В.о. Генерального директора

ДП «Національний цирк України»                                                                                                      Л. О. Шевченко

Коментарі

Зображення користувача Анна.
Здравствуйте! 21.12.2016г были куплены билеты на февраль. К сожалению билеты утеряны. Но у нас сохранен чек о приобретинии нами билетов, подскажите, как нам теперь быть? Можно ли их теперь востановить? Или получить новые, а те анулировать (а то нашедшие могут придти на наши места!?!) Или достаточно только чека и мы сможем спокойно идти на представление?
Зображення користувача Команда сайту.
В залежності від того, де купляли квитки. Якщо у нашій касі то зверніться за телефоном 486 40 40 або підійдіть безпосередньо до каси і з'ясуйте таку можлвість.
Зображення користувача Анна.
Да, куплены в кассе цирка. По тел.486 40 40 плюс добавочные 2, 3, 4 и так далее - не берут трубку. В кассу дозвонились - сказали что до 25.02.2017 года( на эту дату куплены билеты) еще далеко и нашим вопросом зиниматся ни кто не будет. ((( Подъехать пока не получится, находимся в Нежине.
Зображення користувача Команда сайту.
Нажаль на практиці втрачені фізичні квитки не заміняють, але можливо вашим питанням справді займатимуться блище до дати. Не засмучуйтесь, просто подзвоніть до каси пізніше.
Зображення користувача Оксана.
Є один квиток на 02.01.17 на 13:00. Усі квитки на цей час вже продані. Дитині 5 років. Як бути? Можна одному з батьків зайти і посадити дитину на коліна, чи ваш персонал зможе провести дитину до її місця,а потім відвести назад до батьків у фоє?
Зображення користувача Павел.
Дбрый день. Подскажите, как быть. В воскресенье 6.03.16 побывали у вас на представлении, в 16:00 и потеряли сиреневую женскую шляпку где-то в районе средних рядов 1-2 сектора. Как бы нам ее вернуть?) Спасибо!
Зображення користувача Алена.
Нет, конечно. Правило бесплатного входа с условием, что ребенок сидит на руках действительно только для ребенка до 4-х лет. А так как до 12-ти лет ребенок должен посещать мероприятие только в сопровождении, Вы тоже обязаны иметь билет.

Додати новий коментар

Введіть текст коментаря і натисніть "Зберегти"